Wednesday, July 14, 2010

Kenapa Lelaki Lebih Tertarik Pada Perempuan Cantik?

Saje nak tau pendapat kaum adam kat luar sana..knp lelaki lbh suka & tertarik kpd perempuan yg cantik berbanding perempuan yg mempunyai rupa paras kurang menarik?

jika diberi pilihan..............

A)muka cantik tp perangai kurang sopan
B)perangai ok,sopan tp kurang cantik..

yg mana pilihan anda? A atau B?

***mungkin ader yg memilih si A & berusaha utk mengubah perempuan tersebut menjadi sopan...
*** secara jujurnya, saper yg sudi memilih si B? jawab...jgn tak jawab!

5 Rajin Baca:

Norziea AfiQah said...

so, what u say???

n@jwamz said...

~just passing thru~
4 me, i think everyone wnna have a beautiful life, things...even shoes clothes and the simple one...
n sume tuu most to an-nafs...
lelaki yg memilih isteri yg x cantik tp islamnya cantik adelah sbnar2 mukmin sejati...Wallahua'lam

FareedSairi said...

Takda satu pun ciptaan yg Allah jadikan kat dunia ni tanpa kecantikan...pemandangan cantik adalah satu yg subjektif...sayang tak perlukan cantik sebagai ukuran, ia perlukan penerimaan dan keredhaan sebagai balasan.berhikmah untuk kestabilan dan ISLAM sebagai ikatan...

eita said...

apa yang ALLAH dah buat tu, itulah yang tercantik sebenarnya.....
kalau terlalu memilih sangat pun....kita tengok lah plok diri kita tu sempurna atau tidak untuk mendapat kan yang terbaek....
yelah sapa yang tak nak dapat isteri@suami yang cantik dan hensem bergaya tapi tulah hakikat sebenarnya.....
tiada yang sempurna dalam diri kita

Norziea AfiQah said...

terima kasih kerana sudi bagi pendapat :)

Post a Comment

Assalamualaikum.. lepas baca tu tinggalkan lah komen yer..Sebarang kekurangan atau kelemahan diri saya harap kawan2 betulkan
-Saya budak baru belajar,kalau salah tolong tunjukkan :)