Saturday, July 24, 2010

Puasa dulu baru raya

Religious Myspace Comments

Alhamdulillah.. Tak lama lagi dah nk Puasa..huhu, sangat happy! Harap-harap Ramadan tahun ni amal ibadat kte bertambah la hendaknya yer..amin..

5 Rajin Baca:

Sophon Charoenpura II said...

Ahaa.. puasa kat sabah memang sedap. Awal buka puasa.. :D


p/s : side

Norziea AfiQah said...

mmg awal buka, tp sahur kne awal la..he2..

Affan Ruslan said...

Salam.
InsyaALLAH, moga bertemu lagi Ramadhan kali ini :)
Moga Ramadhan kali ini lebih baik dr sblm ini. Amin..

maisyah said...

alhamdullillah..
panjang umur kita akan merasai puasa sekali lagi..saya pun tengah ganti puasa ;P

Anonymous said...

Salam..singgah menyampuk kat cni..hehe :)

Post a Comment

Assalamualaikum.. lepas baca tu tinggalkan lah komen yer..Sebarang kekurangan atau kelemahan diri saya harap kawan2 betulkan
-Saya budak baru belajar,kalau salah tolong tunjukkan :)