Thursday, November 28, 2013

SIAPA AKU?

..AKU ADALAH INSAN YANG..



                                                                     tak cantik
tak hodoh
tak pandai
 
 
 
tak kurus
tak gemuk
tak tinggi
tak rendah
 
tak putih
tak hitam
tak kelakar
tak serius
 

tak sombong
tak ramah
tak bagus
tak hampeh
 
tak kemas
tak bergaya
tak rajin
tak malas
 


 
tak pemarah
tak cool
 
 
 
habis kalau semua "tak" siapa aku??

yang pasti aku bersyukur dengan apa yang ALLAH telah ciptakan keatas aku.
 

11 Rajin Baca:

Nur Azwa Edora said...

sy pun bersyukur dengan apa yang Allah dah bg kt atas diri saya..Heeeeee... <3

nurul zakirah said...

Alhamdulillah.. b'syukurlah dengan apa yg ALLAH jadikan ke atas kita.. sesungguhnya kita hidup tidak menuntut ksempurnaan... hanya ALLAH yg Maha Sempurna...

Siara Elina said...

hehehe comel laa entry nie

Mazni Munawar said...

betul tu. kena bersyukur walau macam mana sekalipun selagi kita masih hidup

Farah Arina said...

comelnyaa :D

Norziea Jia said...

Nur Azwa Edora : Bersyukur dengan apa yang ALLAH bagi.. kan kan kan ?? ^^

Norziea Jia said...

Nurul Zakirah : Betul betul betul ^^

Norziea Jia said...

Siara Elina : senyum ^^

Norziea Jia said...

Mazni munawarah : kan? ^^

Norziea Jia said...

Farah arina : smile ^^

sherlina halim said...

Pengen yang lebih seru ...
Ayo kunjungi www.asianbet77.com
Buktikan sendiri ..

Real Play = Real Money

- Bonus Promo Red Card pertandingan manapun .
- Bonus Mixparlay .
- Bonus Tangkasnet setiap hari .
- New Produk Sabung Ayam ( minimal bet sangat ringan ) .
- Referal 5 + 1 % ( seumur hidup ) .
- Cash Back up to 10 % .
- Bonus Royalty Rewards setiap bulan .

Untuk Informasi lebih jelasnya silahkan hubungi CS kami :
- YM : op1_asianbet77@yahoo.com
- EMAIL : melasian77cs@gmail.com
- WHATSAPP : +63 905 213 7234
- WECHAT : asianbet_77
- SMS CENTER : +63 905 209 8162
- PIN BB : 2B4BB06A / 28339A41

Salam Admin ,
asianbet77.com

Download Disini

Post a Comment

Assalamualaikum.. lepas baca tu tinggalkan lah komen yer..Sebarang kekurangan atau kelemahan diri saya harap kawan2 betulkan
-Saya budak baru belajar,kalau salah tolong tunjukkan :)